Aby złożyć zlecenie należy:
- jeśli posiadasz wypełniony wniosek prześlij go e-mailem na adres biuro@krs-zastawy.pl wraz z potwierdzeniem opłaty
- jeśli nie posiadasz wzoru wniosku pobierz go z zakładki Dokumenty
- jeśli nie posiadasz wzoru wniosku możesz zadzwonić pod nr 22 787 33 83 my Ci go wyślemy
- jeśli masz wątpliwości jak wypełnić wniosek zadzwoń pod nr 22 787 33 83 gdzie uzyskasz pomoc
Czas realizacji usługi: tego samego dnia. Skany dokumentów wysyłamy niezwłocznie mailem. Oryginał dokumentu wysyłamy niezwłocznie pocztą:
- listem poleconym priorytetowym dokumenty z Księgi Wieczystej i Krajowego Rejestru Sądowego
- listem priorytetowym dokumenty z Rejestru Zastawów (wcześniej wysyłamy także e-mailem)
Z chwilą przekazania dokumentów poczcie lub kurierowi, usługę uznaje się za zrealizowaną.
Za opóźnienia Poczty Polskiej i firm kurierskich ABC INFO nie odpowiada.
W przypadku gdy nie będziemy w stanie zrealizować zlecenia w terminach podanych wyżej ( awarie w Rejestrach Sądowych, inne przypadki losowe) zostaniesz natychmiast poinformowany telefonicznie.
Na życzenie wystawiamy rachunki za wystawioną usługę (prosimy o podanie pełnych danych do rachunku). |